luni, 13 iulie 2009

Ce am aflat din momentul în care am spus DA

Am aflat că sunt nehotărâtă....Fooooarte nehotărâtă. Prefer să caut o mie de variante, să le pun în balanţă, să le analizez şi de abia după aceea să mă decid. De fapt, mă decid foarte greu. Şi după ce aleg ceva, aproape invariabil intru în panică. Şi vreau să schimb. Pentru mire e deja notorie întrebarea cu care îl terorizez după fiecare ieşire triumfătoare din magazin: "Oare am făcut alegerea bună????"....
Eu chiar nu ştiam că sunt aşa. Adică nu sunt o persoană pasionată de fashion, modă şi ultimele tendinţe vestimentare în materie. Dar acum am început să mă familiarizez cu noţiunea cumpărăturilor on line, cu ceea ce înseamnă sandale la comandă, acum fac diferenţa între materiale, ştiu ce înseamnă brocart sau tafta, şi bineînţeles nu suport satinul!!!!
Încă regret că nu pot avea în viaţă decât o singură nuntă. Şi nu e vorba de limitarea la un singur partener de viaţă aici, ci de farmecul evenimentului în sine.
Culmea e că acum, după ce am pregătit evenimentul în proporţie de 80 la sută tot mai am tentativa de a schimba câte ceva. De abia acum am început să-mi cumpăr reviste de mirese şi cam de două ori pe săptămână mă chinuie câte o idee trăsnită. Oricum e cam târziu...bugetul e bine bătut în cuie iar despre cheltuieli suplimentare nici nu poate fi vorba...Asta mă dezarmează de fiecare dată şi mă aduce cu picioarele pe pământ.
Dacă pentru voi mai e timp însă ultima idee care
m-a încântat este aceea a închirierii unei cabine foto pentru MARELE EVENIMENT. Mai multe detalii puteţi găsi pe http://www.saycheese.com.ro/
Sincer, nu ştiu cât costă. Nu am avut curajul să sun să întreb. Dar ideea mi s-a părut super. Practic ai posibilitatea de a oferi invitaţilor o amintire în timp real. Din câte am înţeles fotografia invitaţilor poate fi imprimată pe un carton pe care să existe şi fotografia mirilor. Practic, amintirea rămâne ambelor părţi. Singurul inconvenient ar fi că invitaţii ar putea fi atraşi din cale afară de maşinăria care scoate amintiri pe bandă rulantă iar distracţia de pe ringul de dans să se mute în cabina foto.

Un comentariu:

  1. Exista foarte multe posibilitati in prezent de a oferi invitatilor o marturie veritabila.
    Puteti alge de exemplu fotomarturiile sau chiar foto magnetii.

    RăspundețiȘtergere