joi, 2 iulie 2009

De ce mirese? De ce nebune?

Mă gândesc demult la asta. La un blog al mireselor. Ştiu nu e primul. Şi nici singurul. Mă supără că nu stau prea bine la partea tehnică, la aranjatul în pagină etc. În timp voi rezolva toate astea.

De ce un blog al mireselor? Pentru că în momentul în care am început să mă pregătesc de MARELE EVENIMENT am constatat că sunt multe lucruri pe care nu ţi le spune nimeni.

Şi pe care ai vrea să le cunoşti.

Spun nebune într-un sens drăguţ al cuvântului. Dacă o exista unul. Pentru că am simţit pe propria piele că în febra căutărilor uneori neuronii miresei o iau razna.

Aşa se face că o femeie fără prea mari pretenţii se transformă într-o mireasă mofturoasă. Poate voi, sunteţi altfel. Poate că voi nu sunteţi aşa. Poate că voi v-aţi găsit rochia din prima căutare. Şi sala pentru eveniment la fel. Şi muzica. Şi formaţia. Şi fotograful. Şi cameramanul. Şi firma de decoraţiuni. Şi verighetele. Şi bijuteriile pentru nuntă. Şi accesoriile mirelului. Toate dintr-o singură suflare.

Sau poate că nu. Poate că sunteţi la fel ca mine. Omul nehotărârii. Al căutărilor nesfârşite. Al detaliilor. Al variantelor de rezervă. Al pantofilor la comandă. Poate că vă doriţi o NUNTĂ PERFECTĂ. Poate că managerul de la local v-a tratat cu sictir. Şi doamna aparent drăguţă de la agenţia de decoraţiuni a vrut să ia pielea de pe voi în timp de criză. Poate că nu aţi găsit în magazin sandalele pe care le căutaţi. Sau dimpotrivă poate aveţi un pont pe care vreţi să-l împărtăşiţi şi altora. Eventual cunoaşteţi pe cineva care face cel mai mişto machiaj, cele mai reuşite şi mai ieftine fotografii de nuntă, poate aveţi o idee neobişnuită pentru eveniment, un cadou trăznit pentru invitaţi sau pur şi simplu doriţi să povestiţi şi altor mirese din febra căutărilor voastre.

Blogul meu este la început. Dar promit să fac şi alte secţiuni şi să existe posibilitate să postaţi şi voi, propriile articole.
Până una alta, ne limităm la comentarii. Vă aştept cu drag.
Nicoleta, încă viitoare mireasă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu